Friday, November 26, 2010

hari-hari yang suke sangat sangat sangat!

 yuuuhhhuuuu..hari ini saya sangat gembira sangat sangat sangat dan sangat coz my pij0t datang shah alam semalam..firstly saya sangat suke sangat sangat sbb sy dapat jumpe dier..sy rinduu sgt..last kitorang jumpe tyme birthday dier 30 sept lps..uhhh agak lame ye..tujuan pijo dtg bkn sbb nk celebrate my convocation day pon but nk sambut abg dier..abg dier convo on friday and me on sunday..so pijo xdapat la nk tunggu saya convo coz dier datang ngn mak and abg dier..but its okay la..yg sukenyer sbb pijo saya ni dah bg bunga pon kt saya..rose merah segar dgn ade bear kecik yg ade pakai topi tuh..hehe..kiut..thanx my sayang...sayang awak lebih3..then saya pon pegi la jugak mase abg pijo ni konvo..bole juga tengok cara2 nk menghadapi hari bahagia saya on dis sunday kan..hee dapatla saya berkenalan ngn mak n akak n abg pijo ni..1st tyme ni saya jumper famili pijot ni..hehe..nervous tu ade la skit2 tp bes la..diorang semua sporting morting la kan..ops! saya bukan dtg seorang taw tp ida pon teman saya jugak..yeheee..then kakak pijot ataupun nama dier kak azuzana pon bg aku hadiah siap2 for my graduation day nanti..thanxxxx...muahhhxx..syg semua :)

bunga kak azuzana bg hadiah tok my convocation day nanti

bunga yg pijo bg saya..sukee :)

my sayang yang kurus sikitttt jerr

pijo yg lapar curi sy punyer twister

heheh..saya lagi

pijo gedik

me again n again



me n ida

me n my sayangg

wif pooh yg pijo bg

haruslah bergambar

sayang awak berdua sangat2

rose merah saya

heheh..

me again

ini adalah abg pijo

pijo dgn abg dier

uuhh..my pijo pon nk jugak ye pki jubah tu..tgu t awak konvo ye..





No comments: