Saturday, March 12, 2011

tak sabar nak tunggu mohd dzikri halifi besar&matang

tiap kali aku jumpa budak ni aku mesti rase besnyerrr..gerammnyerrr ngn pipi dier..
tp tak sampai 5 minit jer aku akan ckp eeeeeeeeee gerammmnyerrr ngn budak ni..rase nak tumbuk je...
nakal sangat2..buas giler..tak kan penah duduk diam walau pon sesaat..
sampaikan mama dia aka along aku pon dah tak tertahan lagi dgn budak ni...
tp satu jer yg kadang2 biler nak marah giler vavi tp mesti nak tergelak..
dier ni comel taw then ckp pulak pelat2..tak ketahuan ape yg dier sebut..huhu
suke la buat lawak selamber..
tiap kali aku g umah dier mesti punyer akan berlaku something kt laptop aku..
hari tu dia bg patah laptop aku..cube bayangkan laptop aku ni bole tdo terus okay hasil buatan zikri ni..
then td pulak dia g cuci laptop aku dengan air kotak coklat dier...
perggghhh menyirap darah aku tengok..sabar je lar kan...
then dier wat2 sebok nak cuci cepat2..
eee geram btol taw..
nasib baik comel...
semalam nampak jer aku dalam kete dier mase g amek dier kt nursery tu terus pelok2 aku..
kononyer sayang giler la kt aku kan..xnak bg aku balik ajak aku g umah dier..
janji xnak nakal2..tp janji dier leh tahan 5 minit jer...then nakal balik...
dier pandai ckp sbb tu kat mane2 pon dier ade sume orang pon geramji ngn dier..
hey dzikri..acu x sabar nak tengok kau cepat membesar dan matang...

budak nakalsss    

noty boyzzzz...



No comments: