Sunday, February 12, 2012

aku tak berdaya

Assalammualaikum :))

Juz wanna to share wif u olls lagu yg buat aku nangis sekali dengar jer.First time dgr lagu ni mase tengok citer anugerah kt tv9.Actually aku tak layan pon citer ni but mak aku punye feveret la citer tu..sekali tu dengar lagu tema citer tu macam best pulak.So td aku pon google and download skali ngn lirik.Sekali dengar terus menangis.Ciss touching giler,,mungkin sbb aku tgh period kot tu yg nak emosi bagai kan..So aku dgr jer lagu ni sambil layan feeling.


Indah Dewi Pertiwi - Aku Tak Berdaya [OST Sinetron Anugerah]





masa yang terindah kini semua telah berakhir
karena kau berubah tak seperti dulu lagi
sampai kapan kamu sering menyalahi hatiku
tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku

* kau anggap diriku (kau anggap diriku)
melihatku dengan sebelah matamu
dilema ’tuk diriku mencintaimu mengerti kamu


biarkan aku bersalah di depan mukamu
selalu kau membenarkan apa katamu
cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
namun ku terlanjur cinta

repeat *

biarkan aku bersalah di depan mukamu
selalu kau membenarkan apa katamu
cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
namun diriku terlanjur cinta





No comments: