Friday, August 20, 2010

my assistant

Aku sangat beruntung sebab sekarang aku da ade assistant yang bole membantu aku...
bantu ke????huhu..serabut ade la..haha 
ok now aku nk perkenalkan assistant aku yg sorang ni...
before dat bia aku citer dlu tugas dier ape..
actually, aku x mintak pon dier ni jd assistant aku..
tp dier sangat mengade nk jd jugak...
naik tension aku..
dier bukan nyer tlg masak or basuh bj or tlg watkan assignment kt aku..
tp dier tlg buke fb aku...
buke je xpe..aku x kisah..
tp jd nk marah biler dier kadang2 siap tlg approve kan friend request aku,
tlg bace msg2 orang yg htr msg kt fb aku..
kadang2 tlg buat status kt aku..(tp jrg la..after aku marah dlu da x wat lg)
tlg berchatting..
aiiiyoo...manyak susah ini olang..
biler x bg password t dier mule la nk merajoik2..hehe
padahal aku pon taw gak password fb dier.
nanti biler ade orang laki yg mude2 hntar msg kt aku,
mule la dier nk soal aku mcm polis..
pening deh nk jwb soalan dier..

Tp..
aku sayang dier..
sebab kalo dier xde mesti aku bosan..
t xde sape nk dengar aku bercerita..
nanti kalo line internet aku bz xleh nk buke
mesti fb aku bersawang..hahah
atleast biler ade assistant ni bole la jugak gtaw aku if ade ape2 yg berlaku kt fb aku.t
tp lg bagus kalo dier tlg berkebun untuk aku..
sejak aku sambung degree ni
aku da retire da games2 ni..
bukan sebab fokus nk study..
tp sebab line kt cni sangat slow..
x support games aku tu..huhu

Assistant aku ni x berbayar ea..sesape yg nk assistant ni sile la kontek saya ea..
...hahahah...


mY assistant aka my pij0t..



No comments: