Monday, August 16, 2010

termiss somEthinG pagi tadi

biler aku terbayang sure aku nk tergelak sensorang..huhu..
bayang kan pagi tadi aku terlupa nk pakai somethinG yg agak penting..
and kalo aku xpakai benda tu bole wat orang punyer puasa batal..hahah
ok actually, aku terlupa nk pkai singlet aka cmis or spagethy..
bayang kan pagi td aku bangun agak lewat..then twos grab baju kurung yang agak sangat jarang..
kire bole nmpak la yg dalam...(baju je jarang..kain x pon)..
then aku pon slumber je pakai tnpa memakai singlet yang selalu aku pakai..huhu
sile bayang kan ye,,hahah...
tanpa segan silunya aku pon dengan bangga naik bas..nasib baik dapat duduk..
so kirenyer  baju yang jarang tu xde la nmpak sangat kt orang..
tp aku da rase cam xsedap hati dgn sorang mamat depan aku ni..sebabnyer dari td asyik pandang aku..
aku tengok gak kot2 aku terpakai tudung terbalik ke kan..but ok je..
so aku pon xkisah la..maybe dier saje nk tengok aku..haha gile perasan..
then after da sampai kt depan kelas french ain pon ckap "shida, ko x pakai singlet ke?baju ko jarang"
so aku pon dengan muke terkezut giler terus ckp "alamak ain, aku lupe la..patotla rase semacam je.."
ain da gelak2 kan aku..aku pon masuk wat biase then biler da ddk aku terus ubah posisi tudung aku..
aku wat mcm muslimah..ttp dada..selalunyer aku akan sempang..mesti la aku malu kan..huhu
then aku pon msg nana aka my housemate suh dier tlg bwk singlet aku yg kbtulan kelas dier kul 10.30 kt VR jugak..
after da abes kelas aku pon cpt2 g jumpe nana mtk singlet tu..ade la dalam perjalanan tu aku terjumpa 2 3 org yg aku knl..then ida kecoh2 kt diowg yg aku terlupa pakai singlet tewos sume gelak2 n ckp aku sangat seksi n bole wat diorang batal puase..ngeks betol.

biler da jumpe toilet n semua da selesai baru la rase hepiiii sangat..
aku dapat berjalan dengan senang lenang sekali..
pengajarannya jgn cpt lupe..bahaya if bnde penting kalau terlupa..

No comments: