Wednesday, April 21, 2010

diEr kAwaN sAyER...

Kali ni ak nk story sal kwn baek ak..nm dier ida a.k.a noR hiDaYah..dier la kwn baek ak mse ak blaja kt jOhOr dulu..emm ak start kwn ngn dier mase ak part 1..mase mula2 ak mas0k UiTM dier la kwn ak..teman ak untuk ke kelas,teman ak g makan, kluar outing,teman tido ak..teman ak mandi..mcm2 la..boleh dikatakan ape yang ak buat mesti dier ade..kadang2 raser jugak semak tp biler dier xde ak rase mcm suram jer hidup..haha..(ayat xbole bla)...ida ni sangat la baek.dier ni satu2 nyer kwn ak yg kire seKEPALA la ngn ak..semua bende pon ak story ngn dier leh masok.join together ar..satu2 nyer kwn ak yg bole melayan kerenah ak..dier sangat caring, biler ak demam ke t dier dtg ar tnyer ak da mkn ubat lom n wat2 rase bdn ak..haha..(buat2)happy sangat..tP dier sangat lar cemburu yg sangat kuat.ak ingat ag ak penah gado dalam 30 minit ngn dier sebab dier cemburu ngn ak..haha..ade la mase 2 kwn pLkN dier yg bernama p syOk kt dier..tah cmane ak pon xtaw si ida ni g bg num ak kt si p ni..xtaw knape dier bg..then si p ni pon msg la ak..tnyer ak pasal ida..dier nk ngorat ida..yg si ida ni plak da salah paham..jeles plak dier ngn ak.then dier pon msg mcm xnk kwn la bunyi2 gitu..ak pon sedih bler bace msg terus menangis.haha..lawak2..ak taw ida pon nangis gak.then biler ktorg jmpe peluk2 n luahkan ayat mcm ni "ak sayang kt ko"hahahaah geli deh ak dengo..
Walau ape pon ak tetap sayang dier..dier kwn ak..sampai mati ak akn sayang diEr..hehe..ok st0p cni dlu..t ak cter ag sal iDa..


..diEr kAwAn saYEr..

2 comments:

cik idaY said...

gedik!!hahaha...
pasal p pon ko nak cter..kuang asam..
"aku sayang ko"he3

shieda said...

hahah..kne la cter pasal p 2..1st time kiter same2 nangis tu..wakakaka.."aku pon sayang ko"hehehe