Saturday, January 15, 2011

tolong pikirkan tajuk speech untuk bel saya boleh x?

sekarang 2.47 am aku tgh pening dok pikir tajuk ape tok presentation speaking bel nanti..ouh takut sangat lar nk speech depan orang ramai..ramai ke?ermmm ramai la jugak kalo dah dak klas aku ade 32 termasuk lecturer..huhu,,siyesly aku cuak giler,,,aku ni dah la cepat vervous..almaklumla pemalu orangyer..
lecturer bel plak datangnyer dari fac mascomm..ouhhh lagi lar takot biler aku dgr dier speaking depan kitorang jumaat ritu..x macam wartawan plak kann..hahah..aku kne cari article from 3 different sources then tunjuk kt dier..huhu tajuk ape ni aku nk pilihhhhhhh...pening..semua org lam umah ni dah sedap tido..aku je xtdo ag nih..ok la ye nk cari2 kt google jap..t dah dapat tajok aku nak pi tdoqqq..nunite.. :)

2 comments:

iday said...

hahaha,,relaks lar syggg oii,,ko byangkan mereka2 yang tgk ko speaking tu bogel,,hahaha,,terus hlg nervoussss :p

shieda said...

hahaha..okay t aku bayangkan...