Friday, October 14, 2011

pejam celik diorang dah besar

assalammualaikum,,,
korang ingat lagi tak 2 org budak comel yg botak tu??
kalo dulu mase aku kecik2 aku minat gilerrr vavi tengok citer diorang ni..
diorang selalu berlakon dalam citer kungfu2 la..shaolin2 gitu..
femes budak2 ni dulu..aku pon dah xingat dah tajuk citer diorang belakon tu,,,
see now diorang dah besarrrr,,,so cute jugak..tp mase kecik lagi comel..yg gemok mase kecik tu skrg bile dah besar jadi kurus..but yg kurus mase kecik pulak jadi gemok mase besar...
nama diorang Hao Shao Wen & Shih Hsiao Lung..diorang berlakon dalam citer Shaolin Popey, Shaolin Popey II - Messy Temple, China Dragon, Super Mischieves, heavenly legend...
kejapnyer membesar kan...macam aku jugak..dulu kecik skrg dah besar n kiut miut..hahaha 

2 comments:

Amalina Azman said...

comelnya diorg dah besar tuuu. haha eh shida yg bdk yg pendek tu yg hensem tu kan. yg bdk gemok tu da bsar stil gemok jugak laa kan kan hehe

shieda said...

heheh...tah la..ye kot..aku pon kmpius..tp ape yg aku bace yg kecik mase kecik skrg gemok mase besar..heheh..comel kan kan kannnsss...