Monday, November 12, 2012

blog sawang

Assalammualaikum :)

Lame betol tak bukak blog ni..nak update lagi la malas..nak bace entry2 blogger lain pon tak sempat.
Almaklumlah sejak jadi wanita bekerjaya ni...ececeh..padahal praktikal je pongg..
Ok lah macam2 sangat story tapi sememangnya  aku sgt bz dan baru minggu ni aku berjaya menghidupkan lapppy ni..kalau tak tersadai je la dalam beg laptop tu..
Selalu pon aku online pakai phone n gune pc kat ofis..baik je keje makan2 tido..so memang tak de mase nak layan citer korea pongg..huhu :(

ok la meh aku story sikit ape dah jadi ngn aku 2 3 bulan ni..firstly, alhamdulillah aku dah habis belajar n skrg ni tengah praktikal dekat sebuah company IT dekat subang jaya..insyaAllah bulan 12 nanti habis.Mak aku dah selamat pergi dan selamat balik pon dari menunaikan ibadah haji..Anniversary aku yg ke 3 pon baru je lepas 5/11/2012 hari tu..hihi ni pon aku nk gtaw jugak eh..

ok la yang tu je..insyaAllah aku akan rajin2 update blog lps ni..tatata :)

No comments: