Thursday, June 17, 2010

bEs kEr jD pErEmpUaN??

Ganas enTry ak kali ni...bunyi cam xsuker je jadi perempuan...
oHH..tidak..act ak bangga sangat jd pErEmpUan..
impian akU nk jd pEreMpuAn mElayU tErakhiR..hahah
aku bErsyukUr dengan apE yg akU milikI sekaranG..
SebenarnYer jd pErempUan ni byk pengOrbanaN..
pertama mase sakiT dtg buLan..(perioD pain)..perhh..mmg sakit la kalo bg yg sememangnyeR selalU sakiT..
pastU sakiT mase nk bErsaliN...huhu..ni a pEngOrbanaN seorang pErempuan yG bergElar ibU yg bErtarUng nyaWa unTuk melahiRkan ank..
cumE ade seseTengah pErkara yG bolE dikataKan waJib bG seoranG waNita yg pEreMpuan x daPat lakSanaKan..
conToh tErdekaT aku leR..hahah..nk tawU apE diEr??
MasaK...waT kjE umaH...pakaI kaiN batiK..(pErempuaN modEn skrG da x pakai kaiN baTik..Tp kene la bElajar..
ntY g umaH mak mErtua nmpaK ayU pkai kain baTik..haha..jgn jDi mcm akU,akU mmg xretY pkai kain baTik..
kalO pkai jd caM kaiN pelikaT..mmG malU..
akU xreTy sangat masak...setakat waT sardiN,goreng teLoR,wat sambaL..goReng ikan..emmm..tu je r..
hahahha..x bolE kawEn ag..
insYaAllah...sumer tu ak akan bElajaR...
akU nk jdi pErempUan yG sErba b0leH...
unTung jDi peRempauN...
i likE...
*waJah2 pErEmpUan mElayU teRakHir..hahah..

No comments: