Saturday, October 16, 2010

finallY...

finally, settle gak sume presentation,test and kuiz..
sumpah aku cakap, aku sangat penat 4 dis sem..
starting from awal2 sem aku dah start bz till da last sem 4dis semester..
mmg banyak sangat assingment,projek,sistem,kuiz test..
sume berturut2..
sampaikan mase tdo pon xcukup..
dalam seminggu tu dapat tdo bape jam je..
sumenyer sbb nk siapkan sistem and ade test at da same time..
aku nak je nangis..tp macam ni la kan life as student..
bak kate kakak aku,susah2 dahulu senang2 kemudian..
mase ni la platform tok aku tentukan mase depan aku..
nanti bile dah grad bole la cari keje yg bes2..mase tu aku plak yang arah2 kan orang..
heheheh...
aku xnak merungut cuma aku nk luahkan je yang aku sanggatla stress sampaikan period aku for dis month
tak menentu..maybe terlalu pressure sangat kot..
sekarang cume tinggal 1 test je lagi..test software engineering..hope aku dapat buat yang terbaik lah..
lepas tu aku dah nak balik kampung..nk jaga abah..
actually,abah belum keluar lagi dr hospital..kesian kt mak seharian jaga abah langsung xde rest..
so study week ni aku akan balik untuk beberapa hari..so dapatla aku bergilir-gilir ngn mak untuk jage abah..
hope abah cepat2 keluar hospital...amin..

* kawan2 tolong doakan saya dapat jawab final exam dengan terbaik sekali ea..

to all my friends yg akan menduduki final exam..
GOOD LUCK FOR YOU ALLS OK!
chaiyok2!




































No comments: