Tuesday, September 6, 2011

betul ke ultraman datang thailand??

assalammualaikum... :)

raya pon dah habis..ehhh belom hbis ag..raya sebulan kan..cume cuty raya la dh habis..
sume orang pon dah start keje n dah start blaja kan..
aku pon dah nak balik s.alam ahad ni..
cuti lama sangat sampai aku pon dah lupe u mane aku belajar..hahah..poyos giler..
okay ekcelli aku nak story sal ultraman ni...betol ke dier datang thailand??
acik aku n famili dier br balik dr thailand..diorg gi bercuti kat sane...
then tadi anak sedare aku si mamat n epan ni pon cam biase dtg umah aku..
pastu diorg story la kt aku tempat2 best diorg gi kt sane kan..so aku pon cam teruja lak nk dengar..
ade 1 part tu si mamat ni ckp naik gajah..si ipan pon bkn main rancak la citer2 sal gajah tu..
sampai ternganga jugak la mulut aku dgr cter diorg ni...mcm bes la kan...
diorang pon citer2 n aku pon dgr dgn kusyuknyer..sampaila satu part tu tetibe si ipan ni ckp "acu taw x,pastu kan gjh yg kami naik td jatuh,pastu tetibe jer ultraman dr langit dier turun terus selamatkan gajah tu...."

"pastukan acu,,ultraman tu kasi duit raya taw kt abg..org thailand yg ddk2 kt tepi pantai tu pon dapat jugak...
pastu kan ultraman tu terbang naik kt langit balik.."

aku pulak... "_"   huhuhu....
sedih giler sbb bukan main lg dgr cter diorg then kene tipu je lebih....sadis betol oke!
terus aku bangun gi mandi!

tp dalam toilet tu aku terpikir gak kot2 betol ultraman tu dtg..maklumlah budak2 ni selalu xmenipu..
hahaha...nanti aku nak tanye acik aku lah...weee.. :)
mase ni mamat tgh story2..

iklan jap..haha

mamat wat gajah..konon2 belalai gjh..

epan plak nk cter..

aku tertipu lor....


1 comment:

sayaidaydotcom said...

Haha,,nGn bdk kck pon leh kna tpu,keciannnn,,haha