Thursday, September 8, 2011

rambut baru

assalammualaikum... :)

entry ni bukan story sal aku okey...tp sal my boyfie..heheh...
dier akhirnyer dah pegi potong dier punyer rambut yg panjang tu setelah letih dgr bebelan aku..hihi
aku mmg xsuke tengok lelaki rambut panjang tambah org yg aku syg lagi la aku benci..
rimas aih aku tengok walaupun bukan rambut aku..
so td dier skype ngn aku nk tjuk rambut baru...
ok la xkisahla ape style yg awk buat..yg penting pendek kan...xmo panjang2..serabut lah tengok..
thnx sbb tahan mendengar bebelan ini..untuk awk juge..heheh :)

pitcha sebelah kiri tu mase rambut panjang...3 sebelah knn tu dah pendek...heheh ::)
*gambar xberapa cantik coz aku amek mase skype jer..heheh...*
p/s: bile la rambut aku nk panjang ni.. hehe

3 comments:

iday said...

ala aku suka rambut panjanggg,,si farid tu asyik rambut pndek je,,nyampah aku,,haha

Amalina Azman said...

samalah kte shida oi. aku x suka btol laki rambut pjg. tp if kerinting besar aku suka. nak pjg pun bole. if botak lagi aku suka. hahaha tp pijo pnye rambut cm pjg gak je. beze rambut kat leher2 tu je xd. hehehehe

shieda said...

ida : hahah...ko try la suh farid rmbut pnjg..aku rimas la tgok pijo rmbt pnjg..hehehe

nina: aah..dier potong sikit jer..dier kate kalo pendek sgt t sakit pale..pening aku..org kalo pnjg yg pening..heheh..ko suruh la harith gi wat kerinting rambut..hehehe