Thursday, July 19, 2012

kenangan

Assalammualaikum :)

malam td tido mimpikan dia.start dr mula tido sampai pagi mimpikan dia.nak kata sebelum tido aku terbayang dia tak pon.tapi dia muncul dalam mimpi aku.lama dah kami tak berhubung.kadang-kadang ade rase rindu tu tp aku segan nak mulakan.mungkin dia tengah bahagia sekarang.aku tak nak jadi perosak.walaupun bukan niat aku untuk jadi perosak.ye, memang sakit sangat bila kita di tinggalkan macam tu tanpa sebarang alasan.kalau dulu dia layan aku baik sangat, kenapa skrg dia tinggalkan aku sorang2.Ye, mungkin dulu aku yang nak kan benda macam ni terjadi sbb aku tak nak lukakan hati orang2 yang aku sayang.Tapi bukan bermaksud aku nak dia lupakan aku.Sungguh aku rase kecik hati sangat.Aku rindu saat yang macam dulu.Aku nak macam dulu-dulu.aku teringin nak seorang abang yg umur tak jauh dari aku, yang aku boleh share masalah, share story2 aku.aku senang bile dier selalu ade dgn aku mcm dulu-dulu.Mungkin salah aku, dulu aku selalu pretend aku hebat, aku boleh lalui semua ni dgn tenang.Sekarang baru aku rase kesakitan itu.Dia pernah ckp kt aku yg dia sakit bila kehilangan aku n aku ok je.Tak, semua tu aku tipu je.Takpe lah aku terima semua ni.Aku doakan agar dia bahagia.

No comments: