Monday, August 9, 2010

aku x kisah pun!

aku x kisah pon.
aku harap dier akan berbahagia bersama kekasih baru...
aku juz terkilan and terase hati ngn dier sbb dier delete ak as list fren dalam fb dier..
dulu dier ok je ngn aku even aku da putus ngn dier..
still bole borak2 n share problem...
tp biler dier da ade gf baru terus dier delete aku n jauhkan diri dr aku..
aku xkisah pon..malah aku tumpang gembira biler aku dapat taw dier da ade gf baru..
aku ade bf baru pon aku cite kt dier..
walaupun tyme tu dier mara gler kt aku sbb ak xnk accept dier balik..
bukan aku xnk terima dier balik tp aku
rase takot if nanti putus lagi..
dier sangat ego n pns baran..
bia lar aku dapat mencintai dier untuk seketika..
aku sangat bahagia sekarang dengan pijo..

aku doakan dier bahagia dengan awek baru dier..
selamat berbahagia j**g...

No comments: