Sunday, August 15, 2010

selamat pengantin baru kawanku

entry ni aku tujukan khas untuk kawan aku..
Syarifah Azela..
aku kenal dier mase kt plkn..
dier baik, cantik n perangai giler2..
dlu mase t plkn aku ade 2 orang kwn yg baik ngn aku..
dier n sorang lagi name ila jugak..
dlu mase kt plkn diorang ni hot..biasela orang cantik..
n disebabkan kitorang 3 orang yg selalu lambat abes 1 kompeni kne denda...
hahah..
mmg bes sangat mase kt plkn..
banyak sangat kenangan..
tp after da abes plkn aku da terlost kontek ngn diorang..
sebabnyer hp aku rosak n abes sume no kwn2 plkn aku terhilang..huhu
sampaikan ila kawen pon xjemput aku..
aku xsalahkan dier jugak sbbnyer salah aku jugak terhilangkan num die n xbgtaw aku num baru aku..
tp xpe la..aku hepy biler tengok dier hepy..
dier da jd isteri orang pon..baru je lagi kawen..
aku dapat taw pon sbb dier add aku kt fb..dier baru buat fb..
dier sangat cantik..syg sangat ila..
banyak kenangan aku ngn dier yang x bole nk dilupakan sampai sekarang mase  kt plkn dulu..

tak terlambat untuk aku ucapkan
 "SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT KAWANKU"
semoga kau kekal bersama suami tercinta...


sama cantik sama padan

No comments: