Friday, August 13, 2010

hadiah dari tersayang

dua hari lepas aku dapat hadiah dari orang yang aku sayang...
nama orang yang bagi tu pijO..hehehe..
terharu sangat rasenyer biler dier belikan aku hadiah tu gune duit gaji dier yang pertama..
sayang sangat pijo..muahhxx2..hahah..gedik ok!
walaupun seluar yang dier belikan aku tu agak besar tp housemate aku sume kate ok..cantik..
nampak feminin dan yang paling bes nana kate umo aku baru nmpak mcm 21 sbb seblum ni nmpak cam kanak2 kot..hahah...pijo suh aku g potong kaki dier sebab sedikit labuh..tp skrg aku xde duit nk g kedai..nanti lar biler da ade duit lebih aku buat.paling terharu pijo bagi aku baju kesayangan dier..baju tu dier sayang giler..dier beli baju tu kat dalam magazine ROTTW..dier penah cakap yg dier paling sayang baju tu...tp dier da bg aku baju..
aku janji akan jage baik2 baju..muahh..hahah..

TERIMA KASIH CINTA!

p/s :sayang selamanya~~


 *heheh...wink*wink*

*testing*

*baju kesayangan dier*

*si pemberi hadiah*

No comments: