Tuesday, November 23, 2010

kenduri doa selamat makan satay + bihun sup

malam sabtu hari tu umah saya ade wat kenduri doa selamat..bacaan yassin dan tahlil..kenduri ni xde la wat secara besar-besaran pon..juz jemput orang surau je n beberapa org jiran yg dekat2 ngn umah..ade la dlm 60 org yg dtg..semua adek beradik saya balik cuma yg xdpt balik abg johan aka my abg ipar..dier xdapat balik sebab dia kene keje..but everything is okay without him..heheh..menu yg dihidangkan memang la sangat sedap..satay ayam, daging and perut..perhhh mmg terbaekk la..then ade lagi...bihun sup ayam n cucur udang n kek2..mmg sedap la sangat..actually,satay tu kitorang order kt org but kitorang bakar sendiri la kan..baru bes..kebetulan abg ipar sy aka abg zool ni pulak dulu penah jadi tokey satay..so memang terbest ar satay2 yg dibakar kan..ops! lu[e nk bgtaw sbb sy xdapat datang ke rehersal convo n amek jubah sbb kenduri ni la..tp xkesah la kan juz amek jubah je pon kan..sy dah pesan kt ida n ain untuk tolong amekkan untuk saya..heheh..


kepada kawan2 sy yg akan convo pada  28hb ni congrats ok!
and for me too..heheheh

mari2 makan satay
epan yg hepy sangat


pakcik2 yg baru lps baca yasin n tahlil nk makan pulak..

macam satay ada!
abah yg semakin pulih
saya dan acik saya
mamat nemok n nena perasan
mari2 satay2
pakcik2 jamu selera
jemput2
along yg gedik





No comments: