Thursday, December 30, 2010

sayang lah dgn khairul fahmi tuuuuuu....

tahniah pada pasukan pemain bola sepak malaysia sbb dah menang PIALA SUZUKI AFF 2010...bangga sangat lah jd rakyat malaysia..heeheheh...then aku nk bgtaw sume org aku dah jatuh cinta + hati lah dekat khairul fahmi tuuuuuu..uhhh hebat sangat la die tepis penalti goal smlm kan..yeehhaa..mmg terbaek dowh..sayang sgt kt dier..rupenyer dier ni same je umo ngn aku..same bulan lagi..ni yang wat aku terkinje2 ni nk kt dier..die lahir 7 january 1989 n aku pulak 18 january 1989..hahah..mmg ade jodoh ni...xkisah la dier dah ade awek pon aku nak jugak dier,,hahahaha..TAHNIAH sekali lagi.papai..muahmuah <3

main baik2 ye sayang..hehehe

2 comments:

sayaidaydotcom said...

hhahaha,,,aku punya muslim awal 2 hari,,eh,bila kita nk ajk double date?haha

shieda said...

haha..nty aku msg dier tnye bler free..heheh