Friday, December 31, 2010

welcome 2011 gubBye 2010

pejam celik pejam celik dah habis dah 2010..tahun 2010 ni banyak ajar aku jadi matang..ade sedih,gembira suka duka..dalam tahun ni je abah banyak kali masuk hospital.pagi tadi abah masuk hospital lagi.hope tahun 2011 abah kurang sikit masuk hospital..nak abah cepat sihat jadi macam dulu..then kalo bab cintan cintun lak dalam tahun ni je aku jumpe pijo 5 kali..heheh..insyaAllah tahun 2011 kami akn jumpe lebih kerap sbb pijo pon keje dekat ipoh je..xla jauh macam selalu.and...tahun 2010 ni banyak ajar aku tentang kehidupan..hope tahun 2011 aku bole kawen cepatttt..hahah..gilak betoi..belajar pon tak habis ag..lagi 5 tahun aku tamatkan zaman solo aku ni yerk..azam aku tahun 2011 ni hopefully aku akn sentiasa success di dunia dan akhirat..semoga abah cepat sihat..aku nak belajar lagi rajin..n nak jadi awek yg baik2 untuk ahmad hafizul..keh3..

HAPPY NEW YEAR
WELCOME 2011

No comments: