Monday, July 19, 2010

ahmad hafizul


*c!ntA*

lelaki ini ialah lelaki yg selalu mengganggu hari2 aku..
tiap hari mesti akan ade msg dari dier..
biler dapat msg dr dier aku mesti nk senyum...
bkn sebab ayat romantik or ayat bunga2 
tp ayat yg kadang2 aku xpaham nk bace cmner..
mgkin faktor kenegerian kot..hahah..
orang terengganu ckp ngn orang perak of course la jd rojak bahasa tu...
dier dah buat hari2 aku jadi sangat happy even kdg2 msg ngn dier mcm xde perasaan je...huhu
dier sangat baik..emmmm baik ke?biase2 je la...
cume susah gler nk gado ngn dier...
aku xde point nk cr gado ngn dier..
nk kate dier baik x jugak...
mungkin sbb kdg2 aku xpaham ape yg dier ckp..
then aku pon mls nk besarkan hal...heheh
dier ni gemok.heheh
tp sekarang da makin kurus skit...
semalam 3g da nmpak da susut skit...
mybe penat g kje kot...
dier selalu suruh aku post entry sal dier..
ak mls nk tlis sbb xtaw nk lis ape..
tp skrg bler ak da start smbg study ni barula aku terase cam rindu2 kt dier..
hahah poyos!
ok la da mengantok...esok klas kul 12 sbb tu ak tdo lmbat...
papai sumer...


saya sayang awak!

No comments: