Monday, July 19, 2010

hari2 ku di FSKM..

firstly nk ucap hye..hahah..akhirnyer dapat gak aku berbloging..
bukan xnk updae blog..tp disebabkan line k seksyen 7 ni sgtla cam bodo..
slowly gler vavi...huhu..
berbalik pada tajuk entry ni aku nk story sal aku yg da jd student FSKM k shah alam ni..
FAKULTI SAINS KOMPUTER DAN MATEMAIK..:)
sbnrnyer aku sangatla penat..bygkan hari2 kelas aku pg n abes kul 6..huhu..gap plak tengah2..
perhhh sgt sakit hati la..tp xpe la dugaan nk belajar kan...
susah2 dahulu senang2 kemudian..
harian aku banyak dihabiskan di FSKM..
skrg aku da semakin pandai untuk menguruskan mase aku...
YA ALLAH...aku memohon kepada-MU, berikan aku kekuatan dan kesihatan yg baik...agar aku dapat jalani rutin harianku dengan sempurna...amin..

sumpah aku sangat rindukan mak n abah kt kampung..mgkin sbb da lme dok umah jd tetibe terase sunyi...
sayang sangat mak n abah..
Doaku agar mak n abah sentiasa sihat selalu..amin...

No comments: