Thursday, July 1, 2010

reunion

rabu lepas aku pegi reunion yg aku sendiri x jangka aku akan attend..hahah
sebabnyer hr tu aku bnyak giler benda yang aku xsettle..so after aku dah pegi byr yuran, sementara nk tgu akk aku call suh g wat medical checkup kt dier ak pon g la join dak2 kelas aku tyme skool..
sampai jer diorg da bli pon tiket kt aku naik bukit larut by jip..OMG mase naik jip tu ak rase mcm nk pengsan..tobat aku xnk naik lagi..sangat takot..laju giler..jln pusing2 tinggi giler..ohhh aku xnk naik lagi..
bler da sampai kt puncak, aku pon pening2 lalat..lepas tu ape lagi..bergambar la pekare wajib...

 muke aku yang pucat giler after da smpai

muke da ok semangat nk bergambar...

kenangan....

dalam jip...

picnic..sejuk sgt atas ni..

kwn2 aku...muahhhx

takot giler aku mse nk pnjat batu ni..see aku bkk kasut..huhu

pemandangan di puncak bukit larut

sejukkkk..

atas titi gantung...

cantikkk...

tulip pon ade kt sini..tp skrg bkn musim dier..


p/s:sangat merindui dis moment..hope kite akn jmper lagi...

No comments: