Thursday, February 16, 2012

my new baby

Assalammualaikum :))

i got new baby lagi for dis year..yeeehuu..rasenyer every year pon aku akn dapat anak buah.And bulan 4 ni insyaAllah aku akn dapat sorg lagi baby.Cehh bunyi mcm aku jer yang lahirkan.Oooo bukan anak aku okey tp anak2 buah aku ler..kakak2 aku sumenyer advance2 belaka sume pakat berlumba2 membuat anak.Rezeki tak baik tolak kan.So ni anak buah aku yg ke-9.Nama dier tak letak lagi tp acik aku kate nk letak Alia Syafiqa,insyaAllah..Buat mase ni kitorang panggil baby or b jer,,cecece romantik gitu..hahaha.Baby ni lahir same bulan ngn aku..cume dier lebih 2 hari dr tarikh birthday aku..heheh..somey pon macam acu dier jugak..hahaha
Okey la baby yer acu harap baby jadi baby yg baik2 selalu and jgn nangis.Nanti dah besar gi sekolah rajin2 okey..mmmuuuaahh untuk my baby :)




abg2 baby yg excited nk tgu baby besar nk jd ganas mcm diorg

si irfan ni kalau bole hari2 nak berkepit ngn baby,,rimas acu tgok

cepat besar k baby..

No comments: