Monday, February 20, 2012

reason why i love him so much

Assalammualaikum :)

Sejak 2,3 hari ni saya rase happy sangat dengan encik ahmad saya..dulu sy panggil dier pijot tp skrg nak tuka panggil ahmad sbb slu mention kt tweet name ahmad.heheh gedikkkss pulak.Untuk pengetahuan semua saya dah berkawan dgn en.ahmad ni dh dekat 4 tahun rasenyer since mase sy diploma lagi but dh kapel ngn dier dh hampir 2 tahun lebih dh..Alhamdulillah kami masih kekal sehingga ke hari ni walaupun beribu ribu dugaan dan cabaran datang bertimpa-timpa (maaf la kalau ayat sy sgt mengkagumkan)hahah..Thanx kpd semua yg mendoakan kebahagiaan kami :))

Here a few reason why i love him so much :-

  • Dier sangat seorang yg penyabar.He can answers all my calls even dier tgh tdo tak kire pukul berape.
  • Dier sangat tak suke bile sy citer keburukan org contoh mcm bile sy ajak dier gosip2.Better jgn cz nty kene dgr ceramah dier pulak..huhu
  • Dier selalu buat saya tersenyum sampai ke telinga..selalu tgh marah tak jadi nk marah.dier bukan buat lawak tp the way he treat me tu yg buat sy rase macam nk senyum..
  • die sgt pemurah..heheh yg ni sekarang dier dh jadi tak berape nk pemurah sgt sbb sy telah menyalahgunakan kepemurahan die.i means he selalu topupkan sy n tak berkire sangat dgn sy..thnx :)
  • dier sanggup dtg dr terengganu ke taiping dlm 1 hari semata-mata nak jumpe sy..*wink*
  • yg ni memang sy sangat2 kagum dgn dier sbb dier seorang yg xpeduli ape kate org.Die sanggup dtg s.alm naik bus n pegi dating dgn sy naik teksi n penah sekali sy ajak dier naik bus seranas.Sumpah mase ni sy rase kagum sbb die tak malu mcm lelaki lain.Even sy selalu jugak merungut nak naik kereta mcm psgn kapel lain but he selalu ckp kt sy sbr la syg..nanti b dh cukup duit b beli la kete nk berapa bijik pon xpe..b xnk jd mcm org lain ade kete bukn hasil duit sendiri sbb b bkn ank org kaya.
  • dier seorang yg sangat commitment bile tgh kerja.So xpyh la nk sebok2 kacau dier time keje sbb selalu dier akan ckp dier bz..pukul 5.30 baru la bole kacau dier.
  • dier seorang yg sgt low profile..yg ni kdg2 sy pon rase geram jugak sbb sume bnde pon nk low sgt..geram pulak..
  • rajin solat n bg nasihat kt aku if aku mcm mls2 nk solat nanti dier bg ceramah ustaz azhar.
  • dier selalu buat aku happy bile aku tgh sedih walaupun dier x pandai sgt nk caring2 ngn aku tp aku suke.
  • die suke nyanyi lagu saleem kt aku walaupun banyak pitching lari bertaburan tp aku redha jer dengar..hahaha
  • dier kuat study..even dh keje pon sibuk study buat preparation untuk meeting katanyer..huhu
  • dier suke cemburu tp buat2 mcm tak cemburu( ^-^)
  • dier suke layan kerenah sy..
  • dier satu kepala dgn sy..bnyk benda yg kami same2 bole share..
  • dier suke pegi bercuti mcm sy.
  • dier suke makan tp selalu xnk ikot ape yg sy nk mkn.
  • dier suke tido awl..yg ni sbnrnyer selalu buat sy gado..haha
  • dier akan pujuk sy bile kami gado teruk..kdg2 dier tak pujuk tp dier akn msg sy mcm xde ape2 hal yg berlaku..
  • dier selalu mengalah dlm setiap perkara...that's why i love u sayang :)

Errmmm..ok la kot sampai sini jer..dh penat dh nak pikior..heheh..ape2 pon sume tentang awk sy suke.Saya harap sangat hubungan kite ni bole kekal sampai hujung akhir hayat kite..Semoga ape yg kite rancang bersama akan menjadi kenyataan..Terima kasih awk sbb layanan yg awk bg kt sy selama ni..

en.ahmad selalu buat muke mcm nk tido bile sy nk amek gambar

en.ahmad memang kuat mkn mcm awk die.

yeahh..i love dis pic

last but not least :))



4 comments:

Amalina Azman said...

awwwww. semoga korang kekal hingga ke akhir hayat :')

sayaidaydotcom said...

hehehe,
doakan awak dua ni sampai jinjang pelamin,anak cucu,hujung nyawa,sampai syurga,.hehe

ahmad,cepat2 dtg minang shida,hehe

shieda said...

hehehe..thnx housemates..syg awak2 berdua..doakan sy yer,,, :))

Hyp3R said...

pusing2..xsompek nak baco..sory ><