Wednesday, August 28, 2013

kisah semalam dan hari ni :)

Assalammualaikum..

Hai all, hari ni pagi-pagi bangun feeling like hari ni hari raya. Hari ni AMD buat jamuan raya. So excited dr semalam awal-awal dah gosok baju raya. Eventnye ptg lepas keje. so pagi ni macam biasa lepas je meeting hati aku tenang sikit bole la update blog kejap..hehehe...

Nak story pasal semalam tengok citer THE CONJURING. Alahai dah lapuk pon citer tu shida oii. Tapi okla pe sbb still ade lagi dekat wayang. Yang sedihnya dekat GSC tak de citer tu yg ade dekat TGV. So terpaksala pegi dekat Bukit Tinggi Klang. Yang dekat-dekat semua tak kena time. Ade yg sebelum maghrib banyak la. Setelah dipikirkan terpaksala ambik pukul 9.45pm. Aku tengok dengan ima je sebab yg lain2 semua dah tengok. Kitorang je yg terlambat. No hal la yg penting dapat tengok. Masok je dalam wayang tu tetiba semua kena berdiri nak nyanyi lagu Negaraku. Mula-mula aku ngn ima mcm erkkkk tol ke nak bangun ni..last2 semua bangun kitorang pon bangun. Banggala sikit woih jadi anak Malaysia kan. Ade jgk la beberapa org cina yg tak bangun. Kerek betol diorang ni taw. Tapi ade jgk yg cina n india lain yg bangun. Kita kan 1Malaysia..hehehe..Baru teringat yg TGV akn nyanyikan lagu Negaraku sebelum tayangan bermula sempena bulan kemerdekaan ni sampai bulan 9 kot if i'm not mistaken la..huhu..

Okay skrg nk story pasal THE CONJURING. Sesape yang penakut tu tak pyh la pegi tengok. Sebab citer dier seram banget dong. Tapi hantu dia tak keluar sgt cume main kacau2 la..Citer ni based true story taw. Ade jugak la aku jerit2 terkejut..huhu tak dapat den nak cover2 sebab takot sangat. Kesimpulannya aku suka tengok citer ni. Aku kasi 4 star la for this movie.

Ok dah penat. Tak sabar nak tunggu lagi 2 minggu. Rindu banget dong sama dia..haha :)
Okay bai nak smbung buat keje.

No comments: