Wednesday, September 25, 2013

AMD BOWLING TOURNAMENT

Hello..

Ni gayanya bila aku dipaksa kena main boling. Bukan main saja saja taw tp ni tournament. Nak buat cemane kalau dah yg paksa tu bos. Nak tak nak redho jela..

Orang kata boling ni game paling senang. Kalau mcm aku ni yg seumur hidup pgg bola pon tak reti diorang kate no worries la shida..you just throw the ball sajeee...ok sound nice la macam simple amek bola hayun je..haha but bola tu dah la berat. Macam aku yg comel2 ni sesuai la amek bola nombor 8. Mula mula baling macam biase go to longkang..lame2 skit baru la ade improvement sikit. Ok la team aku sume on mcm tak hebat. Main just for fun la kan..

Jake dominguez ngan wife dia pon main..hebat diorang ni mesti selalu main ni.haha..
Sekali sekala AMD buat event cam ni bes la jgk kan..dapat eratkan silaturrahim..

Yang pasti aku balik je smlm tangan ni dah krem sebelah. Sampai nk suap nasi pon lemah tp wat lek je..haha...

No comments: