Sunday, September 8, 2013

Harga Minyak naik

Assalammualaikum..

Harga minyak naik dah dekat seminggu dah pun tapi hr n8 baru aku nak pos entry pasal ni. Ingat tak de efek ke kt aku pasal harga minyak naik. Dua kupang tu wei ingat sikit ke. Kalau dulu seliter rm 1.90 skrg dah jadi rm2.10.. banyak tu woiii. Kalau dulu mungkinla kalau harga minyak naik aku macam tak ambik port sangat pon. Tapi sekarang bila aku sendiri adalah pengguna minyak tegar baru lah kini terasa kebahangannya kenaikan harga minyak ni. Kalau dulu aku isi rm30 minyak dekat middle tp skrg isi rm40 br dekat middle.Fuhhh dahla miss kemb aku tu makan minyak. Takpelah nak buat camno kan dah pemerintah kita nak jugak naik harga minyak. Nak lawan pon sapalahhh kita ni..Peancapaian diutamakan rakyat dikemudiankan lah katakan..huhu..

So sekarang semua pon dah naik harga. Marilah kita berjimat cermat demi masa depan sendiri.. Peace No War :)

No comments: