Sunday, March 13, 2011

magic contest



assalammualaikum..
kali ni aku dapat tag dr cik eija suh aku join magic contest ni...
so disebabkan aku ni suke jugak la berangan yang bukan2 tetibe rase cam bes lak dapat wat contest cam ni kan..
so kali aku nak citer kt korang la kan ape yang aku suke sangat berangan..
first aku nak ade pen ajaib
besnyer kalau ade pen ajaib yang bole jer tulis ape jawapan bile tyme exam..
so jari aku akan follow jer ape yang pen tu nak tlis n yg paling penting jwpn mesti tepat..
komfom aku selalu dapat highest tyme exm then xperlu susah2 bace buku...
ngeeee~~
second aku nak kereta bole lipat
heheh dengan ade nyer keta ni so aku xpyh la susah2 nk cr parking..
disebabkan aku ni mmg xpndai nk parking kete so bole lipat jer then xpyh susah2 nk kunci2 pintu ape bagai..
heheh..bes2..
 third aku teringin nak jadikan daun2 jadi duit
kalo la daun2 kt pokok tu nilai dier same mcm duit mmg bessss
aku xpyh pening2 biler tyme hujung2 sem ni wet ptptn pon dah kering..
so gi jer kt mane2 pokok then kutip jer daun tuh..
tp aku nak aku sorang jer yang bole kutip daun tu..
org lain x bole..heheh
4th aku nak sangat bole baca hati orang lain
tp aku xnak baca hati orang tu kalau dier kutuk2 aku coz t aku sedih..
aku just nak tahu biler orang tu puji aku n suke kt aku ker..
heheh so ht aku akan berbunga2 la mase tuh...
5th aku nak ade jam ajaib
kt jam tu aku nak bole ckp2 mcm talipon..
then kt jam tu jugak bole back tu zaman kanak2 aku dulu..
just tekan je tahun biler aku nak..
hehehe

ok la dah xlarat dah nak berangan-ranagan ni..
untuk awak awak yg nk join contest ni sile follow blog ni dulu eh.. 
then letakkan banner pd entri dan side bar
buat 1 entri khas dan listkan 5 impian anda
linkkan trus kt post beliau
tag kt 5 org..dan pstikan mereka mengetahui nye
tarikh tutup 31 march 2011..
 
5 org yg di tag :
iday
yani
nina
yana
ain




No comments: