Friday, March 4, 2011

terima kasih kawan

ptg td ade kelas ganti architecture...mmg berat sangat hati aku ni nk g kls tu..maklumla patutnyer tyme2 tu aku tgh tido..tapi disebabkan lecturer tu sangat la strict so terpaksala jugak pegi kelas tu...
then mcm biase bile jer start lecture mata aku pon start la jugak kecik besar kecik besar..
dlm kul 4.15 cmtu kls abes then aku n ain pon dengan xsabar sangat nak balik umah sbb nk tido..
tgh tgu bas kt bustop depan faculty aku tu then fairuz kol tnyer aku kt mane..then aku ckp tunggu bas terus dier pakse2 aku balik semula kt kelas tu..mule2 macam2 alasan la aku bagi..but then rase cam serba salah pulak kt fairuz coz dier beriya sangat ajak aku masok smule klas..so aku pon pegi..then sume dak kelas aku ade tp xsemua la ade 3 org yg xde..rupenyer diorang nk bincang sal nak g bercuti ape semua la kan..so aku pon dengar jer ar planning diorang..tetiba lampu padam then syauqi bwk masok kek...so aku rase sure la nk celebrate birthday mar kan..coz harini besday dier..but then diorang panggil aku,mar,tiq and amir suh ddk depan..aku mcm pending2 ag..then tengok la kt kek tu ade name aku..perrghhh aku rase terharu giler babeng..haha..padahal birtday aku dah lps lame da kot..bln 1 kot birthday aku..huhu..rupenyer diorang celebrate sume dak kls aku yg birtday range dlm bln 1-3...heheh..kek secret recipe fevret aku pulak tuh...choc indulgence tuh..sedap3...and rase terharu sangat kt sume kwn2 kelas aku yg baik hati sangat..heheh..thanx yer korang...sayang sangat..muahhhh :)

conclusion hari ni gi kelas sangat bermakna..hahah..
happy birtday mar, tikah,amer n shida :) 




No comments: