Saturday, August 6, 2011

kekasih gelap

assalammualaikum...
hehe nervous nyer nak taip maklumla td terjumpa cinta monyet masa zaman hingus2 dulu..
hehehe suke sangat...bkn sbb aku ade feeling2 lagi ke ape ke kt dia okay tp cuma nak tergelak jer bile ingat mase zaman dulu2..mase tu aku ni minat giler vavi lah kt mamat ni..
ingat lagi dulu masa aku nampak jer dier lalu sebelah aku ke depan aku ke terus jantung aku berdegup kencang lagi kencang dari angin..huhu..padahal die lalu jer..mase tu dier xtaw pon yang aku minat kt dier..
aku ni pulak kalau suke kt org tu aku xkan bgtaw org aku just simpan sorang jer..pastu mulalah bile nmpak dier aku jadi macam tak ketahuan..hahah..
masa tu dier ni agak hot la jugak kt sekolah dulu..yelar budak pandai plus hensem la jugak kan..of course la ramai peminat..huhu sedih jer aku time tu..tp xkisahlah yg penting biar lah aku je sorang2 layan jiwang aku..
punye la hexcited nk tengok dier sampaikan tiap2 pagi aku dah taw pukul berapa dia akan sampai sekolah and dier akan lalu depan kelas aku dulu so aku pon ape lagi sampai je time tu aku mesti buat2 buang sampah walaupun hari tu bkn aku punyer duty..hehe punyer la nk dier lalu sebelah aku..wakaka.. :)
pastu yang paling tak sangka kitorang satu tempat tuisyen..punyer la suke aku ni sampai hari2 xsabar nak tunggu hari sabtu n ahad sbb nk pergi tuisyen.pergghhh semangat la kan belajar..
pastu pulak cikgu tuisyen aku ni suke arrange tmpat ddk student dier.dier akan suruh tiap2 org amek no then tengok kt sit tu number berapa korang dapat situlah tempat korang..dan kebetulannya tiap2 minggu aku mesti akan dapat number sebelah menyebelah ngn dier.hehehe bukan main suke lagiii aku time tu...tp nervous giler kot..sampai lah 1 hari tu dier tanye aku 1 soalan,,huhu mase tu tuhan je la yg taw cmner sukenyer aku..and sejak dari tu kitorang pon jadi kwn..tp dier xtaw lah yg aku ni admire giler kt dier biarlah aku sorang je yg taw..hhehe..pastu masa form4 dia gi pindah skolah lain sbb dia pandai kan..hehe gi mrsm kot..mase tu sedih la sangat sbb 2 tahun aku asyik stalker dier pastu dier pon dah xde lagi...huhuuhu.. ;(
tapi yg paling2 x disangka after spm die msg aku..sumpah aku rase macam nk mejerit bgtaw 1 dunia yg dier msg aku wehhh...dalam kepala aku time tu dok fikir dr mane dier dapat num aku,,dier pon suke aku ker??wahahaha..xpela xpenting..so kitorang pon bersms la tp xde pon luahkan ape2..just msg tanya pasal study jer..pastu kitorang same2 dapat sambung study kt uitm tp dia kt utara n aku pulak kt selatan...
so mase tuh sampai sem 1 jugaklah kitorang ade contact2 but lepas tu masing2 wat haluan sendiri..yelah mase tu aku pon dah ade bf and dier pon dah ade..cemane aku taw??sebab aku tengok kt frenster dier..mase tu frenster tgh hot..dan tadi dier chat ngn aku kt fb lah,,,wahahaha,,,but just sembang biase jer..lagi pon aku pon skrg dah xde lagi dah ape2 feeling kt dier..sbb hati aku skrg ikhlas untuk ahmad hafizul sorang jer..
la;au xsilap aku dier pon dah ade gf and die pon study kt uitm shah alam jugak same ngn aku la kan..cume lain fakulti..aku harap dia akan berjaya dalam hidup..biase la mase skolah2 dulu kan jiwa tengah remaja pantang nampak org hot skit aku dh jth hati..
but now,my love only for ahmad hafizul sorang jer...


1 comment:

sayaidaydotcom said...

wahhhhhhhh,,kemain lagi yer,,haha,,cinta saya pon kat Pijo,,haha,,eh silap,,Farid lar,,haha