Wednesday, August 3, 2011

teraweh

assalammualaikum..
alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke-3 kite berpuasa..
syukur sbb masih sempat lagi meraikan bulan yg mulia ini..
alhamdulillah tahun ni dapat jugak aku berteraweh bersama mak...
sebelum ni selalu tak pergi teraweh sbbnyer ddk jauh..hehe tu bukan alasan..
biaselah dulu mase dok uitm selalu mls nak pergi plus assignment pon banyak,,,ohh itu pon bkn alasan yer..wakakaka..
so tahun ni dapat sambut puasa dgn mak seronok sangat...
dapat pergi teraweh dgn mak..
malam ni aku xpergi teraweh sbb hjn..hehe tu pon bkn alasan sbb mak aku pergi je...hehehe..
tak pela mak,,esok adik pergi balik okay...hehehe...
masa pergi teraweh aku teringat memori lame mase aku zaman kecik2 dulu..
kalau dulu mesti makcik2 suruh budak2 tu termasuk aku la gi duduk belakang..
kena bg org dewasa ddk depan...ye lar kan mase tu kitorang bkn sembahyang sangat,,main jer banyak pastu sembang..kan dh buat bising...
tapi sekarang aku mesti ddk saf depan sekali sebelah ngn mak..
syukur alhamdulillah aku dah dewasa sekarang..


semoga ramadhan tahun ni memberi aku seribu keberkatan

No comments: