Sunday, August 28, 2011

selamat hari raya maaf zahir & batin

assalammualaikum...

alhamdulillah dah 28 hari kite berpuasa dan insyaAllah esok sehari lagi dan kite akan menyambut aidilfitri..
aku rase korang semua sure dah ade kt kg halaman msg2 kan,,,or mybe dalam perjalanan nk balik kg and so on la..heheh...ermmm,,,kakak2 n abg aku sume blm smpai lg..along mybe mlm nanti baru sampai cz husband die kje lg hari ni n kakak aku ptg raye br balik sini mgkin mlm baru smpai n abe raye ke2 br smpai...so aku je kt umah skrg ni..sgt buhsan tp aku dh siap2 kms umah dah..tunggu mak wat rendang je..hehe...
ermmm chenta hati sy pon dah selamat sampai ke kg halaman dier pg tadi..
seronok tgok jiran2 aku ank2 dier sume dh balik selalu umah aku la yg penuh dulu tp nk wat cne kan thn ni turn diorg raye umah mertua masing2 so terpkse la kannn...heheh..xpela raye ke 2 sume lengkap kan..
cume mungkin raye thn ni sememangnyer xsemeriah thn2 b4 ni...
ape2 pon yg pasti pg2 raye nanti after solat raye mesti nk pegi melawat rumah baru abah..(kubur).. :(
aku harap sangat thn ni aku n famili dapat menabahkan diri masing2 sbb beraya tnpa abah..
aku pon xdapat nak bygkan nanti cmner pg raya nanti..selalu abah akan kejut sume bgn mndi and pegi masjid..pastu bermaafan sesama kami..ohhhh dahla aku xnk ckp pasal ni..nanti aku menangis lagi!

sebenarnyer aku nak ucap ayat ni ha...heheeh
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT SEMUA UMAT ISLAM
MAAF ZAHIR && BATIN..
SEGALA SALAH && SILAP HARAP DIMAAFI...



No comments: