Tuesday, August 16, 2011

persiapan raya

asalammualaikum...

hye..hari ni dh 16 hari dah kite berpuasa..pejam celik pejam celik dah nak raye kann...
so u olls sume dah beli baju raye ke?kasut raye?tudung raye?langsir raye?kuih raye???
ermm aku baju raye dh beli dah..kasut pon dah..heheh..sebelum posa lagi aku dh beli sbbnyer org yg belanja kan..so aku on je lah..emm kalo bab persiapan raya untuk rumah tu rasenyer thn ni ala kadar je..
pakai langsir thn lps jer sbb masih baru..heheh...
ingat thn ni nak pakai shawls..teringin tgok org2 skrg ni pakai..tp aku xreti pon nak pakai..hahah..
tp kakak aku dah beli dah 1 kat aku..nanti kalau nmpak cantik aku pakai la oke mase raye..
emm nak wat ucapan raya rasenyer awal lagi kot..so tgu next entry la ea aku wish kt sume..

papai..assalammualaikum.. :)

2 comments:

Atsuko Ichirou said...

hoho...
raye nie pon rase cm nak pakai shawl...
(g umah bakal mak mentua..huhu)

shieda said...

heheh...bgus2 mesti bakal mak mertua tu berkenan nanty..heheh