Tuesday, July 30, 2013

Diari

Saya suke menulis. Dulu masa kecik kecik baru darjah 3 kot saya dah ada diari. Bila kena marah dengan mak saya akan update dalam diari tu. Diari tu sbnrnya buku 555 tu je...

Kadang-kadang hati rasa puas bile dapat luahkan segalanya. Jenis saya, bila saya sedih saya akan cari someone untuk ceritakan masalah saya. Lepas tu hati rasa lega. Tapi kadang2 tak semua orang bole faham masalah kita. Jadi saya pilih untuk menulis. Saya suka kenangan. Sebab kenangan tu buat saya happy.

Saya buat blog ni sebab saya nak semua kenangan saya ni jadi sejarah hidup saya. Saya suka berangan. Sebelum tido saya akan berangan. Pernah dulu saya berangan saya jadi snow white sbb saya suka tengok cite snow white. Tapi bile dah besar-besar ni saya suka berangan pelik-pelik sikit. Berangan kawen, dapat anak, keje bes2..hahaha..tapi skrg saya dh kurang sikit berangan.

Saya menulis untuk kepuasan. Saya dah install blog dalam hp saya. Anytime bila saya bosan or saya rase nak luahkan something saya akan terus update.

Terima kasih Allah sebab bagi saya peluang untuk buat semua ni. Andai satu hari nanti saya dah tak de di dunia ni biarlah setiap kenangan saya ini sentiasa ada.. :)

No comments: