Friday, July 19, 2013

Ya Allah..jika ini adalah petunjukMu kepadaku bahawa dia bukan yg terbaik untukku aku redha menerimanya..

Aku wanita lemah serba kekurangan.Tak layak untuk dibandingkan dengan Sumaiyah yg digelar wanita kental memperjuangkan agama.Iman aku nipis, hati aku halus, jiwa aku kosong, setiap kali di timpa bencana, air mata menjadi peneman setia.

YA ALLAH..jika ini takdir aku, aku redha Ya Allah..sesungguhnya kau gantikan lah kehilangan ini dengan yg lebih baik dr ini Ya Allah..

Sakit ini aku terima atas perbuatan aku dulu.sakit ini juga mengajar aku tentang nilai kehidupan.Hidup ini indah jika kita menikmatinya dengan penuh keikhlasan.

Ya Rabb..aku memohon padamu..hilangkan rasa sakit ini dan gantikan lah ia dgn Kegembiraan..hilangkan rasa dendam dalam jiwa ini ya Allah..jauhkan aku dari perasaan hasad dengki..putihkan hati ku bersihkan jiwa ku..sucikan rohaniku..bentuklah ia menjadi sebuah bunga yg mekar segar mewangi..

Amin...

No comments: