Tuesday, July 30, 2013

Memaafkan

Assalammuakaikum...

Hari ni saya gembira. Gembira sebab hari-hari saya semakin ceria. Bulan ramadhan bulan yg mulia. Rugi kalau kita mensiakan bulan ni. Mintak la doa sebanyak mungkin pasti Allah akan perkenankan..

Hubungan saya juga semakin hari semakin baik. Selagi kita jaga hubungan kita dengan Allah pasti Allah akan jaga hubungan kita dengan manusia. Hidup ni simple sangat. Kita yang selalu merumitkan. Saya akui kadang kala saya sendiri yang buat hidup saya rumit. Betul cakap ahmad hafizul, bile kita tanya soalan yang sama hari hari orang akan bosan dan menyampah. Tapi itu la yg selalu sy buat. Kalau kita sayangkan seseorang, kita kena percayakan dia. Belajar untuk menghormati orang lain. InsyaAllah orang lain akan belajar menghormati kita jugak..

Syukur sebab semakin hari dalam hati saya ni makin kurang rasa benci. Saya tak nak penyakit hati ni membelenggu diri saya. Jadi saya kena percaya. Sebab saya yakin.

P/s: ahmad hafizul, terima kasih. :)

No comments: