Thursday, July 14, 2011

bila rindu

assalammualaikum..
memula sekali aku nk ckp aku bosannnnn sgt cuti 4 bln nie..
oppss sory aku cty xla betol2 4 bln sbbnyer aku amek short course..
dlm 2 bln je la kot..tp tu pon aku da bosan..nk kje tp mak x kasi..
mak so aku dok umah jge ank sedara aku..
so aku memang masak je la kt umah..dah pandai masak..
so dah bole kawen..sile datang pinang sy sekarang.. :)
ermm..dh masuk 2 bulan dah aku x jmpe pijot..
rindu jugak...bile jrg2 jumpe biase lar..
syik nak gado jer..
so mlm tadi dier ajak ym..
lps rindu..nak webcam pon xleh sbb wc aku hlg..mgkin tertinggal kt s.alam..
so aku tengok dier jer..heheh..
pastu bosan jgk..aku ajak dier main lukis2..
so inilah hasil lukisan kami bile kami rinduuuu... :)
yg ni aku lukis..rumi n julie..heheh

yg ni pijot lukis..dier lukis mke aku..


p/s: semoga hbgn ini akan kekal selamanya..amin..

4 comments:

Amalina Azman said...

buruknya pijo lukiss hahaha. yg bintik2 tu pe dia lukis? jerawat? hahahaa

shieda said...

hahaha..tawu xpe..xmcm muke aku langsung..aah bintik2 tu jerawat dier ckp..tipu jerawat aku xbyk sgt cmtu..hahah

iday said...

hahaha,,banyaknya jerawatt,,npe tak lukis muka dia,,hehe

dulu kita pon main lukis camne kan,,haha

shieda said...

hahah...mke aku xdela byk sgt jerawat camtu..gimik jer tuh..hehe

aah..dlu bile kite rindu kite main lkis2..t kalo rindu kite main yer cyg.. :)