Monday, July 11, 2011

ko sahabat terbaek!

terima kasih sahabat!
kalo aku nk mtk tolong pape mesti aku cari ko,,kalo aku sesat pon aku cari ko,,
ko la kawan aku terbaekk sekali..
aku xpenah keluar malam sorg2 sepanjang aku kt taiping ni..
tp mlm ni aku tensionnn sangat..
so aku keluar..bwk moto tnpa tujuan sambil air mate meleleh..
ttp ngn wazer helmet takot org nmpak..
sampai kt ts aku bingung..so aku kol ko..
ko jgk teman aku..
sahabat, terima kasih..
kite kawan sampai mati!

p/s : bile aku sedih aku rase mcm nk mati..
        rindu kt arwah abah..xde sape lagi nk sokong aku.. ;(

3 comments:

iday said...

ko tepon sape ha??
tak tepon aku ponnnn,,,

main-main jer,,hehe

sper xsokong,,kawan-kawan kan ada,ni nak touching lebey-lebey ni,,sabar lar,,adik aku cakap,,kita anak kesayangan Nabi Muhammad,,sebab kita takde ayah,,sabar okayyy,,nanti bulan ramadan,,1 bulan arwah ayah kita datang lawat,,sabar okayy,,

sayang ko,muahmuahmuahhhh :)

shieda said...

hahah..smlm da kol ko tp cpt2 ak ltk coz i need sum1 yg ade ngn aku..ko jauh..hehehe..

ye aku phm..kite doa byk2 bg nanti dkt akhirat kite dapat jmpe ayah kite okay...

thnx my bff :)

shieda said...

hahah..smlm da kol ko tp cpt2 ak ltk coz i need sum1 yg ade ngn aku..ko jauh..hehehe..

ye aku phm..kite doa byk2 bg nanti dkt akhirat kite dapat jmpe ayah kite okay...

thnx my bff :)