Tuesday, July 12, 2011

i'm not bangla anymore!

finally dapat jugak buat ic baru,,,,so excited la nk tengok ic baru tuh..
pagi2 lagi dah bangun,,solat subuh terus xnk tdo takot nanti lewat bangun plak,,
dah janji dgn caa n syuk nk jmper kol 9 but 9.30 jgk baru aku kua umah..hehehe..
neway thanx kt caa n syuk coz sanggup teman aku g balai wat report then g jpn lak wt ic..
tjuan g balai kalo2 dapat diskaun coz kalo ic hlg utk 1st time kne bayar rm110..
then terpksala aku kelentong skit incik polis tu ckp yg aku kena pick pocket..heheh..soryy..
bile g jpn lak aku ckp kt incik kerani tu yg bole x aku nk wt rayuan murah sket sbb aku student xde duit..
so dier suruh aku pegi potostat matrix kad..hahah..so aku pon pegila..yg lawaknye dlm repot aku g tlis matrix kad aku pon hlg but now ade plak..naseb baek incik kerani tu xperasan..huhu..
so aku pon wat la muke 5sen kt incik tuh ckp aku ni student xde duit..
kuang asam punyer incik kerani tuh..dier kate sedih sampai nak nagis bile baca karangan aku kt alasan rayuan tu..haha..haruslah kan..
ingat sikit ke rm110 tu?
aku bole mkn 12x kt kfc taw.
so aku kne rm 10 je..tq semua..heheh
neway,,korang xpyhla nk panggil aku bangla ke indon ke ape ke erk..i'm malaysian ok!

ni la repot yg aku g wat td..

reason aku..
sy rse lbg hidong besar sgt la..hahah..kne bkk spek td dier suruh so ape yg dier ckp sume aku xdgr coz aku xnmpk org tu..org rabun mmg akn ade prob xdgr bile kne bkk spek..

yg ats tu pic aku mse umo 7 tahun..yg bwh tu 22 tahun..same tak??

actually,mak aku mmg akn sikat rambut anak2 dier macam tu mase kcik..n akn ltk minyak sekali..
nak tak nak kenala ikot..kecik lagi xpndai nk melawan..huhu